Jag är så sjukt oinspirerad!

Alla mina saker jag vill packa passar inte det svenska vädret. Bläääää!

Jag har så mycket härliga färgglada sommarkläder i garderoben, men jag har en känsla av att det inte riktigt passar sig där hemma på partyscenen ännu.
Jag kanske slänger ner en lite blomklänning just eftersom det är så hett hemma i sverige just nu, men jag känner inte riktigt för det. Jag känner inte för partykläder alls just nu. Jag vill ha stora koftor och tunga boots, snygga mössor och coola väskor som rymmer mycket. Nej jag har inte fått nog än!

I det fallet är sverige perfekt, eftersom London börjar bli lite för varmt för den typen av outfit.

Nej, nu ska jag läsa så många bloggar jag kan för att få lite inspiration!

xx



Bild - The Sartorialist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0