Knas

Jag passade på att öva undervattens grejer för jobbet i poolen på gymmet.

Jag kan ju säga att jag fick en del konstiga blickar när jag dök upp och ner under vattnet som en säl. Jag behöver öva på att vara under i längre tid. Jag struntar i att alla tycker att jag är lite knasig, för jag måste verkligen bli bäst på undervattensgrejer!

Jag tänkte igenom alla saker jag har gjort för jobbet. Jag har doppat mig i en loch i Skottland i januari, stått i bikini på ett hustak i snö i NYC, Blivit nedtyngd med vikter under vatten på en djupa sidan av poolen, Hoppat på trampoliner, stått i stickiga buskar, legat på en bädd av rosor, hängt i linor i taket, ätit konstiga grönsaker, svimmat på en uppstoppad kanin, klättrat i träd i en zoologisk trädgård iförd fejkmammamage, plåtat bikinis på stranden i england i februari, stått topless under en jättedusch framför ett helt crew italienare i 2 dagar.
Ja, det har blivit en del. Och det är som om jag gör det mesta som krävs för en plåtning, så frågan är vad som skulle hända om det krävdes vithajsdyk? Min största fobi.

Skulle jag göra det - för jobbet?

Jag tror nästan det..


Kommentarer
Postat av: Danny

Var kan man se bilderna från när du stod topless i en dusch?! :D Man kan väl få försöka iaf.. ;) Puss

2008-04-09 @ 12:51:47
Postat av: Tess

Haha, det är en reklamfilm och man kan inte se mer än lite axlar och ben. Så det så!

2008-04-09 @ 23:39:41
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0