Kuckelikuuu!



Uppe tidigt igen.
 
Men inatt sov syrran hos sin pojkvän, så jag fick iallafall sova utan avbrott. Så jag borde vara lite mer fit for fight idag.

Jag har bestämt mig för att ge upp socker igen. Jag gjorde det nästan helt mellan jul och påsk. Men sen kom ju de där nedrans påskäggen!
Men jag mår så mycket bättre allmänt när jag inte äter massor med sötsaker. Så from idag ska det inte bli några mer kakor och strunt på jobb.



En sak till som är bra är att Nathan har gått med i mitt gym och som tack för att jag refererade honom fick jag köpa ett fullt medlemskap för £3 mer än vad jag betalar för mitt offpeak nu. Det betyder att jag kommer att kunna göra yoga varje dag om jag känner för det. Jippi!
Ibland måste man lägga upp en liten hälsoplan för sig själv och lyckas man iallafall med halva, så har man gjort en bra förändring i sitt liv.

Nu ska jag pälsa på mig. Inte för att det är kallt ute, utan för att huset vi plåtar i är kallare än Grönland.



Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0