Kycklingsoppa

Inga förseningar idag inte, jätteskönt!

Sen lyckades jag precis pricka mitt tåg och Nathan har lagat sin gudomliga kycklingsoppa. Det och att jag spenderade dagen innan jag åkte i solen på KMK med min fina pojkvän och trevliga vänner gör detta till en riktig toppdag!

Jag ska försöka göra lite yoga här hemma strax, har en casting för La Perla imorgon. Kanske inte borde ha hängivit mig så totalt i min lakritspucklycka som jag gjort i helgen.. Hrm..
Men lakritspuck är ju alla tiders bästa glass! Varför tog de bort den? Och varför har den inte kommit tillbaka tidigare? Om någon vågar ta bort den igen så manar jag till strejk och anarki på gator och torg! Rör inte min lakritspuck. Capiche?!

Jag är lite ledsen över att vara tillbaka till jobbet i London, men imorgon kommer det att bli 17 grader och stor sol, så jag överlever nog.

Ok, här ska motionera, yogas och svettas så att jag känner mig lite mer La Perlavärdig.

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0