Lista

Lista på saker jag vill ha just nu:

Höga, fransade gladiatorsandaler - Zaras kanske.
Svart skinnjacka - jag har en i cognac, men svart kan vara bra att ha i garderoben.
Färgglad kuvert väska gärna i lack eller i massor med olika färger - Miu miu gör fina.
Shu emuras hårvårdsserie - gör håret lent som silke.
Svarta ankelboots med öppen tå - Finns massor med fina att välja från i alla prisklasser.
Ett par stora stjärnörhängen
Grå och blå tunna, glittriga strumpbyxor - sätt över varandra och få fram spännande färg kombinationer.
Randig vippkjol á la Miu miu
ljus sammet
Boots med kilklack
- Minimarkets nya är fina
Roliga Converse - ja, jag kan konvertera över till platta skor om jag hittar ett värdigt par.
Burfitt T-shirt - Jag älskar, men ack så svårt att finna den perfekta.
James Perse linnen - I massor. Jag vill BARA ha James Perse linnen!
En Mops! - De ser ut som små gamla gubbar.
Feta armband


Jag kommer att komma på hundra saker till senare..

image423

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0