Nathan min hjälte!

Jippi! Nathan lovade att fixa min byrå medan jag är på jobbet imorgon.
Ibland är det bra att ha en snäll kines/australiensisk flatmate. Han lagar god soppa också!

Jag glömde ju alldeles bort att lägga upp en bild på mina fina ankelstövlar jag fick av Steffi häromdagen.
Eftersom hon jobbar på Office så fick hon 65% rabatt och var så gullig att hon köpte ett par dojjor till syrran med!

image386

De är nådigt höga. T.o.m jag som är klackveteran får darr i knäna.
But i Löv them, mina nummer 67 i garderoben.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vilka fina skor! Vilken trevlig blogg du har också förresten, hittade precis hit!

2008-04-03 @ 13:48:31
Postat av: Tess

Hej Åsa!
Jaa, visst är de fina. Gullig syrra jag har va?
Vad kul att du hittat hit, och ännu roligare att du gillar bloggen!

kram Tess

2008-04-03 @ 20:22:32
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0