Soyachoklad, popcorn och ankelboots med rosetter.

Hej hopp!

 Nu sitter jag och dricker varm soyamjölk choklad och äter popcorn framför tv:n med Steffi och Nathan.
Jag har varit jätteduktig och rensat ur mina djupaste hörn i garderoben och har lagt ut alla gamla grejer på Ebay. De flesta sakerna har jag faktiskt aldrig ens använt.
De finaste är ett par Sacha ankelboots med stora rosetter på sidorna. Jag har använt dem en gång!!
Det är helt sjukt. Men jag har ankelbots som jag gillar mer, så de har helt enkelt inte fått vara med.

Kolla in dem här . Skulle nån av er i Sverige vilja köpa dem så tar jag av dem från Ebay.
De är strl 36


Jag ger och tar på Ebay..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad söta dom var! Synd bara att det inte var min storlek...

2008-04-07 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0