Sunday



Vilket underbart väder det har varit idag.


Det var jättskönt att vi tog det lungt igår och inte gick ut. Pojkvännen somnade på min axel runt kl 22.30 medan jag sträckkollade Cashmere mafia. Förövrigt en MYCKET bra serie. Jag känner att speciellt kvinnor i karriären kan identifiera oss och känna oss lite sporrade av de här glamourösa damerna. Jag är även ett stort fan av Lucy Liu, hon är fantastiskt vacker.
Efter att ha tittat på hela säsong 1 så var det lite trist med en snorkande pojkvän. Speciellt eftersom jag inte kunde sova själv. Så jag råkade väska honom av "misstag". Sn slocknade jag vid kl 03.00 och han kunde inte somna före kl 06. Hehe. jag är ond!

Idag körde vi frulle på KMK. Sitta där i solen är verkligen en av de skönaste sakerna sthlm har att erbjuda. Dyrt, men mysigt. Sen sitter det alltid någon du känner där nere.
Vi körde en tråkrunda till IKEA och pizza på Ciao ciao. Det GÅR inte att hitta en normal pizza i London. Det och mjölken är sunk sunk sunk!!!

Jag åker tilbaka hem imorgon kväll. Har ett jobb för T-mobile på tisdag. Jag smög ju trots allt till mig den här helgen så jag klagar inte även om jag trodde att jag skulle kunnat stanna längre.

Det kliar lite i benen nu, så jag hoppas vi hittar på någo kul ikväll.
Jag ska försöka ta med min egen dator hit i fortsättningen. Jag och pojkvännens Mac talar tyvärr inte samma språk.

Pussilussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0