Yogiyogi

Åååh, vilken lång och tråkig dag!

Jag älskar i vanliga fall yoga, men det här boken vi plåtade för idag var för totalnybörjare och allt var superpedagogiskt. Vilket betyder att jag fick stå i en yoga pose i typ 30 minuter medan jag blev fotograferad ur olika vinklar. Jag hade kunnat somna i de liggande poserna om inte huset vi plåtade i hade varit så nedrans kallt.

Nu har jag "bara" 3 dagar kvar av det här jobbet. Som tur är alla som jobbar med boken jättegulliga och lunchen var god så jag borde nog kunna överleva de andra dagarna. Men jag kan inte lova att jag inte somnar..

Jag ropade in ännu en fin sak på Yeybay igår. Jag ville köpa den här klänningen på Asos.com länge, men den fanns tyvärr aldrig i min storlek. Nu fyndade jag den billigt på Ebay istället. Man måste ha lite tur ibland..

    

Lite Anna Sui. Nu saknas bara höga gladiatorsandalerna med fransar från Zara!

Förresten så gick min älskade lilla pojkvän stenhårt på mitt aprilskämt igår.
Jag ringde honom och sa att agenturen ville att jag skulle färga mtt hår svart för att bli lite mer edgy.
-Coolt! svarade han.
Sen sa jag att de antagligen ville att jag skulle klippa det kort också.
-Coolt, hur kort då? svarade han.
Jag trodde att han drev tillbaka med mig, men när han ringde senare på kvällen och ville veta lite mer om klippningen så blev jag nästa arg på honom. Hur bra känner man mig om man tror att jag skulle gå med på att färga håret svart eller klippa mig kort. Ännu mindra bådeoch?

-April april!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha lite komiskt! Verkar kanske som det är du som har på dig byxorna i erat förhållande? =P Vet hur det är, min pojkvän är också lite av en toffel haha. Jättebra o kul blogg du har förresten! Kram

2008-04-02 @ 20:59:41
Postat av: Tess

Haha, we like tofflar!

kram
Tess

2008-04-05 @ 20:04:53
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0