Gårdagens

Sorry! Jag var en segis igår och orkade inte blogga.

Jag och småsyrrorna körde shopping och bio. Vi såg Hankock med Will Smith. Kanske inte den bästa filmen jag sett. Men bra underhållningsvärde.
Filmen har 15 årsgräns så vi fick smuggla in Marina som bara är 14, men det var faktiskt inte nån som frågade.


Marren och Biss. De två yngsta i klanen Montgomery.


Eftersom det regnar så blir det lite kinkigt för mig med kläder. Jag har ju bara med mig sommriga klänningar och öppna skor! Jag fick gräva djupt in i garderoben och lyckades hitta en gammal jacka från gymnasiet. Himlans flott!

Topp - James Perse
Väst - Kate Moss Topshop
Byxor - Berschka
Ballerina - Aldo
Armband - Mammas hemgjorda och Miu miu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0