Höstmodet

Jag har bestämt mig för att som utmaning försöka hitta de flesta av mina höst-måsten på Ebay.

På så sätt kommer jag bara att fokusera på sakerna jag verkligen vill ha och blir inte lockad att köpa onödiga saker på impuls. Plus att det hela blir lite mer spännande!

Höstlistan


  • Lackleggings - Har ett par från AA, men jag vill ha ett par i riktig lack eller i läder.
image362Balmain Fall 2008 Ready-to-Wear
Balmain
  • Svart Poncho - Min gamla ser lite ledsen ut. Har köpt  den här nya från Ebay. Fransarna var ett välkommet plus.
  • Kuvertväska i mocka - Köpt denna YSL på Ebay.
  • Tunn genomskinlig svart klänning - Köpt denna Asos på Ebay.
Givenchy Fall 2008 Ready-to-Wear
                                       Givenchy
  • Bälte med "pengar" och mycket metall på
Gucci Fall 2008 Ready-to-Wear
Gucci
  • Stora tjocka tröjor i sköna material.

  • Svart spetsklänning  - Som tur är köpte jag en i våras.
Prada Fall 2008 Ready-to-Wear
Prada                                                                                          

  • Ny LBD - Köpte denna från Asos.

ASOS PETITE Lace Back Satin Pencil DressMer spets såklart
  • Tvåfärgade tights - Köpte dessa från Asos
Emilio Cavallini 80 Denier Contrast Tights
Chanel Fall 2008 Ready-to-Wear
Chanel

  • Folklore väst - a la Gucci.
Gucci Fall 2008 Ready-to-Wear
Gucci
  • Svarta ridstövlar - Jag MÅSTE ha lite platta skor nu!
  • Rutor såklart - Som tur är jag köpte jag min underbara Carcharel kjol i våras. Vilken fullträff!
image409D&G Fall 2008 Ready-to-Wear
D&G

Jag är redan på god väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0