Pisa fisa

Såpp, nu är nästan hela resan avklarad här i Italia.


Skönt på stranden i Viareggio

Sista anhalten, Pisa, nåddes för ett par timmar sedan. Hotellet är sjukt lustigt, först fick vi ett svart rum. Hallåå! Vi är på SEMESTER. Kände inte för att krypa ner i ett brunbjörnsbo och gå i dvala direkt, så vi bytte till ett vitt istället.'

 Såklart har vi varit inne i Pisa och kollat på tornet. Ja, det lutar. Annars så är Pisa ganska så trist stad. Anledningen till att vi tog sista natten här är för att jag flyger från Pisa airport till London och Pojkvänner från Firenze airport till Stockolm. Så Pisa blir ett bra mittemellan.

Pojkvännen har gjort två lustiga saker idag.

1. Han står i duschen och börjar pipa som en liten mus "iiiih, vad är det DÄR?!". Varpå jag springer in och hittar en stor klump sjögräs på golvet. Pojkvänen har bara haft sina badbyxor
på sig i dag så ni kan ju gissa var sjögräsklumpen hade bott hela dagen.

2. Han dricksade en kypare en GODIS! Tror du jag sprang från stället illa kvickt eller. Jag grät visserligen av skratt efter ett kvarter, stället hade trots allt varit sjukt sunkigt..



Härlig restaurang på stranden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0