Superdrug



Jag älskar att ta en runda på Superdrug, mysa runt och titta på alla make up och beautyprodukter. Såklart kan jag inte hålla mig från att köpa lite roligheter.

Jag brukar ofta satsa på lite billigare ögonskuggor. Så länge de har bra pigment, prova i butiken, så gör det inget.
Det värsta är ögonskuggor med dåligt pigment!

I dag kom jag hem med
2 ögonskuggor. Mörk silvergrå och en tyngre plommonfärgad skugga båda från Barry M (£4/st).
2 ansiktsmasker för känslig hud( innehåller mindre alkhohol).
En ny härlig massagesvamp. Bästa sättet att behålla en jämn solbränna!



Jag testar alltid mina skuggor när jag kommer hem. Man måste ju leka lite. När man ska ut har man ingen tid att expirementera!

På bilden har jag ingen foundation eller puder men däremot

 Concealer från Elizabeth Arden
 Bronzepuder från Make Up store.
Ögonbrynspenna från Maybelline
Den plommonfärgade skuggan från Barry M
Svart skugga från Make Up store
Mascara från Dior
och läppglans från Guerlain.

Ett bra tips när man vill sota ögonen är att blanda skuggan med lite eight hour cream, det blir mycket snyggare och även lättare att applicera utan att det faller för mycket färg under ögat.

Jag lekte att jag var på klubb i 10 minuter och sen tvättade jag av kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0