My Favorite things

"Raindrops on roses and whiskers on kittens, bright copper kettles and warm woolen mittens.."


Det finns vissa saker som bara är sååå fantastiskt underbara... Mina Favvo saker.



Förutom allt det andliga och alla viktiga mål så finns det en liten lista med materiella saker jag vill ha och förhoppningsvis kommer att kunna ge mig själv senare i livet. (Utom en kanske..)



Min drömväska är en Bottega Veneta såklart. Jag tror att jag tom skulle låta de sätta mitt monogram på den och att jag skulle ge den i arv till min dotter. För de är ju så tidlösa och i fantastiskt bra kvalité.



Jaeger LeCoultre gör den snyggaste klockan för kvinnor, lätt! Classy, men sportig, feminin, men inte för damig. Lagom storlek och tål lite mer. Kanske inget för aftonklänningen, men till ALLT annat!




Den perfekta Valentino aftonklänningen. Nu finns det hundra snygga att välja på, men en av dem ska jag banne mig begravas i!



Den perfekta förlovningsringen är väl det enda jag inte kan ge mig själv, men jag hoppas att det kommer att vara något jag har innan jag dör. Denna underbara är från Cartier Bridal och heter Solitaire 1895.




..och så min Aston Martin DB9 såklart. Men det vet vi ju redan att jag ska ha!


Jag kommer att vara världens flashigaste panchis!

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej!



Vilken storlek har du på den fodralklänningen från Asos nedan? :)

2008-08-28 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0