B-day



Igår flög jag ju som ni vet över från Paris på eftermiddagen, eller det var det jag trodde. Kul att planet var två timmar försenat! Jäkla Norwegian och otrevliga flygvärdinnor hade de med, never again!

Så jag missade min födelsedagsmiddag och fick nöja mig med en hämtsushi och direkt utgång istället.. Vi gick till Bastun ..förlåt Kontoret på stures. Coolt rum men som ni förstår helt sjukt varmt. Min frisyr var inte så ruffsig hemma haha!

Dock var jag sjuk redan då och satt och frossade på planet, men jag körde på ipren och fishermans friend shottar så gick det ändå! Väldigt bra faktiskt, vi festade till 5 på morgonen!
Kvällen räddade min annars sjukt tråkiga födelsedag, men nu får jag ta konsekvenserna när jag ligger här däckad i soffan.

Bilden snodde jag från lilla Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0