Hey Y'all

Jag kände inte för att blogga några dagar så då blev det inget.

Verkliga livet var inte såå intressant jag var mest väldigt full och efter det väldigt bakis. Jag har hunnit med att vara på middag på V, parta loss på kontoret, rida rygg upp till Whiteroom, ramla lite lätt på Whiteroom, göra repor i min lilla supernova, åka hem, äta en och en halv köttbulle, glömma bort hur man gör när man kräks (trodde i mitt tillstånd att det bara räckte att öppna munnen), vara extremt bakis, ha middag hemma extremt bakis, gå ut igen, tvingat i mig en fishermansfriendshot och sedan kastat resten under bordet.

Men idag mådde jag topp och köpte mig äntligen min perfekta svarta kappa! Eller rättare sagt, Kristian köpte den till mig.Tack gulle! Den är från Patrizia Pepe och är grym!
Bild kommer så fort jag har hämtat min kamersladd från Ekerö. (Ja, jag vet, jag är en nöt - en glömsk nöt!)


Med Vanessa och Rebecca på V-middagen.

Jag har solat sen dess, men trixet är att inte stå blevid en tjej som är mycket brunare, man blir smått överexponerad.
Gillar ni min discobollsklänning? Mycket julig tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0