Mercredi á Paris

Idag har vi gjort i princip samma sak som igår.

Filmat och plåtat runt i Paris.
Den goda nyheten är att jag har fått en ny klänning att ha på mig imorgon från Colette.
Jag är jättenöjd, de ska bara sy in axelbanden lite till imorgon.
Den verkar inte ligga uppe på siten, men den är metallic grå med flera böljade lager. Jag kollade aldrig märket för den åkte på och av så fort men jag ska både ta en bild på den och kolla in lappen imorgon innan festen.

Ikväll ska vi till Georges som ligger på toppen av Centre Pompidou. Förutom att det är en jättebra restaurang så var jag där på min födelsedag för exakt 3 år och 363 dagar sedan, Den här gången ska både jag och Augusto (Luca) äta med klienterna och teamet från supernova kampanjen. 

Jag flyger hem till Sverige på min B-day på fredag och pojkvännen ska överraska med middag på hemlig restaurang. Myyyys!





Centre Pompidou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0