Nu är det snart nyår.

Mycket som ska fixas och trixas med. Det ska vara den rätta klänningen, festen, håret, skorna, väskan, sminket, killen och löftena.
Brukar ni avge nyårslöften?
Jag har aldrig haft några på riktigt, men i år tänkte jag faktiskt prova på att skriva ner en lista på 5 st löften som jag ska försöka hålla.
  1. Jag ska gå på yoga minst 2 ggr i veckan, gärna 3.
  2. Jag ska äta hemma oftare och därigenom bli bättre på att laga mat.
  3. Jag ska bestämma mig för var jag vill bo och när jag ska flytta. Just nu är jag sugen på NY, LA, Paris eller Stockholm.
  4. Jag ska fortsätta fila på min franska så att jag inte tappar den igen.
  5. Har jag inte kommit på ännu, men det är ju trots allt några dagar kvar.
Nu är det bara allt det där andra kvar...

Kommentarer
Postat av: Michaela

L.A. låter som ett riktigt härligt alternativ! Tänk vad härligt med lite sol till skillnad från "gråa" London/Stockholm/Paris!

2008-12-29 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0