Ny vinnare till tävlingen!


Stina som vann Voguekalendern har fortfarande inte hört av sig så nu har jag helt enkelt utsett en ny vinnare.




Jag gillar Matildas motivering! vad gör vi inte för karlarna!

"oj oj oj en perfekt julklapp till maken min. I den kalendern kan jag skriva upp grejer som vi ska hitta på för han kommer DEFINITIVT att kolla...vilket inte händer med en vanligt almanacka.."

Matilda, skicka din adress till [email protected] så kommer den med posten. Jag postar den så fort jag kan, men jag tror tyvärr inte att den hinner komma fram innan jul, men det kanske kan få bli en nyårspresent?

Kommentarer
Postat av: Matilda

tackar tackar, va kul!.. det är helt okej att det blir en nyårspresent.. det är ju då almanackan börja funka!! Ska ta och mejla dej nu direkt,.

2008-12-18 @ 19:30:50
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0