Nya fina!




Jag är sååå glad över min nya kappa, den är helt galet snygg. Precis vad jag ville ha.
Skynda och fynda Patrizia Pepe Showroom i Sturegallerian.
Nu saknas bara Sonia Rykiel halsduken och mössan som skall införskaffas på NKs rea.

Däremot hittade jag mina favoritskor på Natalie Shuterman, 1/2 storlek för stora!! Bajs!!!
Får leta vidare i New york!

Pojkvännen köpte 2 mycket snygga långärmade T-shirtar från YSL på 40%. Killarnas rea är faktiskt bättre än vår just nu, de hade mer strukturerade reahögar och mer variation av plagg. För oss var det mest väskor och skor som trots -40% är dyrare än vad du kan hitta dem för på tex Net-a-porter.
Natalies påslag är högre än än de flesta andra butiker, så det är definitivt inte värt att köpa någonting till ordinarie pris.

Imorgon ska jag förbi Drylake, Skindeep, Acne och Mrs H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0