Packing away





Hmm. Jag har börjat packa nu.
Problemet är att jag måste packa för Paris, Stockholm och New york på samma gång. På tisdag åker jag till Paris för Nokia. Vi ska filma lite och sen är det avslutningsfesten på torsdag i samarbete med Colette.

Jag har hört att festen ska hållas i ett akvarium och det låter ju spännande. Dagen efter på fredagen är det min B-day och då flyger jag hem till Sverige för julen. Jippi! I sverige stannar jag till den 14e jan då jag och pojkvännen åker till New york.Och sen tillbaka till London och jobbet efter det. men som ni förstår så är det helt sjukt svårt att packa. Jag kan ju liksom inte släpa med mig hur många väskor som helst till Paris heller.
Extra klurigt blir det när jag kom på att jag bara har min handbaggageväska här..och en BAG. Ska jag åka till glamourösa Paris med en BAG? Jag tror det är en massa reklam på den med.. URK!
Det är lart att jag skulle kunna gå ut och köpa mig en till väska, men jag har ju redan flera som står och väntar hemma i Stockholm. Vart ska jag göra av den efter? Gaaah! <--mitt fösta fashion Gaah, jag är så stolt över mig själv.

Kan man packa för tre länder i en handbaggageväska? Jag vill ha med mig 3 jackor och 3 par stövlar minst. Några tips?



Jag skulle inte ha något emot den här från Alexander McQueen för Samsonite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0