Packlista

Ok, nu blir det klurigt, men jag har försökt packa saker jag kan ha i alla 3 städerna. Halva garderoben bor ju ändå hemma i Sverige redan och Stockholm är ju trots allt viktigast!


Paris
  • Svarta sammetbyxor
  • Svarta tröjor
  • Svarta Ballyboots
  • Svarta Zara skor
  • Svarta sammetleggings
  • Svarta läderleggings
  • Svart skinnjacka
  • Svart halsduk
  • Svart stortröja
  • Svart H&M tröja med paljettrosett
  • Svarta Marc Jacobs läderarmband
  • Svart YSL Clutch
  • Svarta handskar och mössa

Stockholm

  • Blå Chloé t-shirt
  • Blå Sonia Rykiel t-shirt
  • Blå Pierre Hardy skor
  • Blågrön Cos clutch
  • Svart dunjacka från Paul and Friends
  • Svarta tecnica boots
  • Pälsjackan
  • Grå jeans från Urban outfitters
  • Grå tröja från H&M
  • Grå kavaj från H&M
  • Gråa, svarta och vita linnen
  • Nike jumpaskorna
  • Jimmy choo väskan ( måste få den fixad igen, pojkvännen kan nog hjälpa)

  • Glitterklänningen
  • Nyårsklänningen (hemlig)
  • Juicy coture mjukisarna, de rooooosa
  • Massor med heta underkläder ;)
  • Bruna Karen Millen pälsbootsen

New York

  • Grå boots med snörning
  • Svarta Miu Miu boots
  • Bruna Balenciaga väskan
  • Blank linnen/ klänningar i beige och svart
  • Zebraleggings
  • Tom väska... jag ska ju shoppa!!





Sen följer ju självklart Bvlagri ringen, Cartierklockan, Lanvin glajjorna och alla mina andra favoriter med!
Jag har inte ens börjat på smink, elektronik och alla andra viktiga grejer.

Jag kommer att behöva ett" posh spice entourage" för att bära mina väskor. Det kanske är dax för såna där chicka LV koffertar? men då måste man väl ha tillhörande privatjet.. Hm.. jag kanske får jobba lite til..



Kommentarer
Postat av: Sophie

Mycket snyggt där!:)



Mvh Sophie♥

2008-12-09 @ 10:17:34
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, tack! Det är galet svårt att få med sig allt roligt bara! :D

2008-12-09 @ 23:46:30
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0