Sent på natten!

Idag har jag
  • Åkt eurostar
  • Checkat in på mitt hotel i Paris
  • Provat Lanvinklänningen på Colette (den passade inte så vi får välja en annan imorgon)
  • Ätit fransk löksoppa
  • Tagit bilder till kampanjen framför en massa turistiga ställen typ triumfbågen och eiffeltornet.
  • Ätit världens brakmiddag så jag är så mätt just nu att jag bara kan ligga och titta i taket.
Imorgon börjar den sista delen av filmningen för Nokia jobbet och på torsdag kommer allt fansen som har vunnit tävlingarna att komma och hänga med mig och Luca. Det ska bli spännande att se deras respons till kampanjen.

Nu ska jag soooooooooova i min mjuka hotellsäng och imorgon väntar en härlig hotellfrukost. (Inte för att jag vill tänka påmer mat nu..)

Bonne nuit mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0