Jobbet

Här kommer ett axplock från min portfolio.

Jag har hundratals bilder, men försöker att hålla min bok så uppdaterad som möjligt. Skulle kunna fylla minst 10 portfolios om jag ville med bilder från de senaste 3 åren. Men det skulle bli en smula tungt att kånka runt..


Charl, min favvofotograf från Kapstaden har tagit båda de här till min portfolio för 2 år sedan.


Vikki Grant fotade smink för premiärnummret av Dare magazine


Charl fotade till min portfolio i år.


Vikki Grant fotar ett hårspecial för första upplagan av Look magazine


Mitt förra Headshot. Plåtat av Charl såklart, för 3 år sedan.

 
Denna bild är från samma session som den över.


Hårfrisören Lisa Shepherd vann British hair awards med denna bilden, så den fick pryda framsidan av Hairdressers Journal.


Vi plåtade tyska katalogen frontline på stranden nära Brighton.


Beautyfeature från SHE magazine


Vikki Grant fotade för Tescos håravdelning. (De satt i deras jättebutiker, 3 meter höga! )


Jamie Morgan plåtade denna lilla favvon för Nokia.


Jobb i Scotland för en katalog.


Här är vi på stranden i portugal.

Stort hår för Bedhead


Här var Charl framme igen förra året.


Portfolioplåtning i portugal


Underklädesspecial i svenska Café i år


Portfolioplåtning i Sydafrika förra året.


Nike dance feature i Health and Fitness magazine

..jag kan inte lägga upp mer för då blir det här världens längsta inlägg, men visst är det stor variation på jobben? Eftersom jag är en commercial och beautymodell i första hand så gillar jag att ha en så dynamisk portfolio som möjligt.

Bäst är det att blanda bilder från portfolioplåtningar med jobb.
Som ni kanske märkte så är Charl min fotographer of choice när det kommer till portfolioplåtningar. Jag lövar honom och hans skicklighet. (Han är gay så pojkvännen behöver ikke vara orolig.)

Min bok är sjukt personlig för mig och jag behandlar den som en bebis.
Trots allt så är det den till 80% som fixar biffen.

Nu ska jag nog gå och pussa på den lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0