Tonight is the night

*Pust*  Jag har haft världens fajt med min bokare, hon hade missat att ge mig en massa viktig information om festen ikväll. Inte bra, men jag är en hård en och jag vet vad jag vill så det löser sig alltid.

Festen startar kl 19.00 och är ett samarbete mellan Nokia och Colette. De har flygit in en massa fans av kampanjen så det ska bli kul att se hur folk har upfattat oss. Tyvärr har inte Jade lyckats få något visa så det är bara jag (Anna) och Luca som kommer att finnas där.

Imorgon ska jag åka hem till sverige. Jippi!!! Tyvärr fick jag inte tag i nån tidigare biljett än kl 17.00 så jag måste komma på vad jag vill göra här hela dagen först. Jag tror att det kan bli ett besök på ladurée.. Idag åt jag min första macaroon förresten. MUMSIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0