Heaven or Hell?



Jag glömde att berätta att jag fick ett option för Sisters hemma i sverige för nästa vecka. Det skulle verkligen vara superkul att få göra något för ett svenskt märke för en gångs skull. *håller tummarna*

Idag ska jag, Steffi, Louise, Louises syrra och Betsy på maskerad. Vi ska till något hus mitt på Portman square. Låter fancy!
 Men man vet ju aldrig, så vi smörar in oss på M*vidas gästlista ifall att det skulle vara tråkigt eller fullt med gamla fulla gubbar eller likanande. Man vet ju aldrig här i London. Ingenting är ett "sure thing" här. Därför ska jag nog fylla mig själv och syrran med lite skumpa innan vi beger oss. Då vet vi att vi kommer ha kul på vägen dit om inte annat. ;)
 
Temat är "Heaven & Hell". ÅÅh så orginellt! Eftersom man blir lite trött på att klä ut sig till ängel eller djävul stup i kvarten så har jag och Steffi bestämt att vi ska vara demoner. Dvs horn, lösfransar samt svarta kläder. Ifall att vi måste gå vidare och inte vill vara helt utstirrade.
Nu ska vi springa ner på gymmet och slappa lite innan vi börjar den roliga delen av dagen. Dvs själva utklädningen.

Steffi plankar in på mitt gymkort och så går jag dit och säger att jag bara ska sola och då släpper de in mig eftersom de känner igen mig. Så vi har en perfekt liten busig 2 for 1 deal. ;)

image244

Bilder kommer senare!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0