H&M Shopping!

Det är grymt smart att gå ut och shoppa med någon som har annorlunda smak än dig själv. Det är otroligt lätt att snöa in på en viss stil av kläder. Steffi och jag har lika men ändå olika smak så vi plockar alltid ut olika saker. Men när vi väl står där i provrummet så är det lätt att pröva lite av varandras och hitta helt nya saker.

Så idag köpte jag en skjortklänning och en väst. Jag har hittils inte varit så mycket för västar, men det var Steffi som fick in mig på att pröva den och den satt som en smäck!

image238

Skjortklänningen känns väldigt Charles Nolan RTW Fall -08. Perfekt för castings!

image239

Ska matchas med vita tygskor och mitt nyshoppade marinblå repskärp från beyond retro som ligger hemma i lådan i Sverige.

I have a loveaffair with H&M!


Kommentarer
Postat av: Lina

Har också den långskjortan. Supersnygg o bekväm! :)

2008-02-15 @ 08:56:55
URL: http://liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0