Ikea

jag kan inte få nån kamera att fungera tyvärr. Nedrans attansuschling!!

Jag som har så många recyclade påhittiga små outfits på mig för tillfället. Jag tar verkligen vad jag har. Men jag kommer ju tillbaka hem till London och min laddare på lördag så vi får stå ut till dess.
Sen åker jag till Barcelona på söndag, kommer tillbaka tisdag och åker till kapstaden på Onsdag.

jag bloggar hela tiden som vanligt!

Idag var jag på Ikea. Jag gillar Ikea i London, men Ikea i sverige blir lite svenskoverload. Alla dessa saker gör mig heeelt snurrig. Jag var tvungen att lägga mig ner i ett bärg av "luddar" (pälsig matta) och snussa medan pojkvännen febrilt genomsökte varend liten vrå. Vi ville ha gardiner och överkast. Vi kom därifrån med servetter och ett grytunderlägg. The IKEA effect!

Imorgon ska jag lämna tillbaka de små busiga voffisarna som ligger o sussar som 2 bruna korvar här brevid mig i soffan. jag kommer att sakna dem, men mamma är hemma och mår bättre nu så det är bara att ge tillbaka.

Det ska bli skönt att få sängen för mig själv igen, Ja och pojkvännen på ett hörn förstås.. ett litet.



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag måste bara säga att du är den vackraste jag har sett!

2008-02-29 @ 20:51:01
Postat av: Tess

Tack vad gullig du är Michaela!

kram

Tess

2008-03-05 @ 01:17:48
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0