Jobb!

jag fick förresten Sistersjobbet. Det plåtas på fredag vilket betyder att jag åker på torsdag kväll istället för fredag kväll till sverige.
Jag jobbar på torsdag så det måste bli ett sent plan,och eftersom jag ska vara ute i Sandhamn strax efter 06.00 så får jag bara sova ett par timmar. Men jag är ung och stark så det borde nog gå bra. Sova kan jag göra när jag är en gammal russintant!

Jag fick även ett katalogjobb den 2:a, vilket betyder att jag åker till Spanien i 3 dagar. Kommer tillbaka den 5e och åker kanske till Sydafrika den 6e. Så nu har ni mitt schema. Jag ska blogga igenom alla dagarna som vanligt såklart!

Ni kanske är avis på min ledighet nu, men jag kommer att få jobba dubbelt så mycket senare!
Men jag älskar att jobba så jag är bara glad!!

Puss och nattinuffs mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Kristian

Duktigt älsklingen! jag blir så stolt!

2008-02-19 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0