Knasparty!

image246image247

Festen vi var på igår var helt galen! Det var ett stort 3 våningshus som brukade vara en ambassad som de hade hyrt och fyllt med divers udda människor. Det var maskerad, men det kändes mer som om det här folket inte behövde klä ut sig egentligen. Det kändes väldigt surrealistiskt med folk i bondagekostymer, galna änglar och en tjej gick helt enkelt runt topless. Det var tyvärr inget att se för de stackars killarna för tjejens kropp var väl kanske inte så välunderhållen.

image248
Louise och nyfunnen vän..

Jag gissar att det var en hel del droger närvarande, men eftersom jag är antidrog så brukar jag inte direkt gå runt och leta. Sprit däremot var det ganska ont om. Hade vi vetat det så skulle vi tagit med oss egen, som på den gamla goda skoltiden. Det var enbart housemusik på de olika våningarna, men för en gångs skull passade det in liksom.

image245
<-------------Boobgirl!!

Idag är jag helt fylld med fjädrar, det kliar överallt! Jag och Louise dök ner i en öppen spis fylld med fjädrar och ålade runt. Nej, vi var inte så särskilt fulla, vi blev nog bara en smula inspirerade.  

image249


Vi var helt klart festens mest underklädda sällskap.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vad äckligt att gå omkring topless.
:P

2008-02-17 @ 14:18:44
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0