Lååång tisdag.

image218

Idag när jag småtrött rockade upp till min plåtning så blev jag bemött av min leende favorifotograf, Vikki Grant! Jaaa!!! *liten dans*. Jag visste inte att det var hon som plåtade för DHC! Jag hade en grym dag hoppandes på trampolin, beauty fejkleende med ansiktsmask (cheeese) och en massa skvaller.
 
Allt var perfekt till peelingmasken kom av och jag upptäckte att min hud var väldigt ilsken! Knallröd och kliande i hela ansiktet var jag. Snyggt! Speciellt eftersom jag hade två castingar efter jobbet.
 Som tur var så gick det ner efter 2 timmars baddande med grönt thé och jag kom iväg till min Herbal Essences casting. (Nej jag fick inte göra orgasmen.. tyvärr).

Min sista casting som var kl 20.00 (sure att det är korta dagar i mitt jobb..) var för ett nytt cigarettmärke som ska lanseras i östeuropa. Sjukt bra kampanj, men jag är total antirökare och har aldrig rökt en cigg i mitt liv. Kan ske inte riktigt det budskapet jag borde ställa mig bakom. Men så har vi pengarna.. eller de rökande små barnen i ukraina. Eller pengarna..eller lungcancer. Hur mycket samvete borde jag ha? Usch!

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Milla N.

Äh, det är ju bara ett jobb.

Jag skulle ta det, pengar är pengar och åsikter är åsikter, jag försöker separera dem så gott det går.

I jobb och krig är allt tillåtet =)

//Milla N.

2008-02-13 @ 15:01:41
Postat av: Tess

Haha, det ska jag komma ihåg! Tack för rådet, jag håller med dig. Pengar är pengar och gör inte jag jobbet så får bara nån annan tjej det!
kram Tess

2008-02-13 @ 18:30:44
URL: http://evert.webblogg.se
Postat av: Johan

Om du har väldigt ont om pengar, ta jobbet.

Om inte, vad finns det då för anledning att göra reklam för nåt som du verkligen inte står för? Känns väl bara jättekonstigt? Stå för det du tycker istället, börjar man tumma på sånt så är det säkert lätt att man fortsätter. Nej, tacka nej och sov gott istället. :)

2008-02-14 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0