Ni gillar!

Det verkar som om 2/3 av er följer Fashionweek.

 Vilket är imponerande med tanke på att jag vet hur många plagg som promenerar ner för kattgatan varje säsong.
Jag tror att jag är uppe i runt 2500 av de ca 5000 bilderna som ligger på style.com från RTW Fall -08.
*pust*

image260
Missoni RTW Fall -08

Men är man intresserad så är det otroligt inspirerande. Jag sparar ner alla mina favoriter in mina lookbooks och sen väljer jag ut mina favorikollektioner och presenterar här på Evert.
Så om du gillar F-week, men inte riktigt har ork och tålamod så kan du antingen köpa de stora tidningarnas, Vogue, Elle, mm, Fashionweek sammanfattningar. Eller så kan du bara kika in här hos Evert lite då och då. ;)

Nu är jag intresserad av att se vad ni mina kära vänner gillar bäst på Evert. Vad ni vill läsa lite mer eller mindre om.

Rösta till höger -------------->

Om det finns någonting annat ni vill att jag ska skriva om eller någonting ni vill ändra på så får ni mer än gärna skriva en liten rad i kommentarfältet.

Kraaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0