Off to Meribel

inatt åker jag och min älskling till Meribel i en vecka. Ja, jag tänker fortsätta blogga under skidresan med..
Jag har tagit ett glas rödvin för att lugna resnerverna. jag menar det är en sak att åka med jobbet då allt är där redan. men nu är det så mycket småsaker som ska med. Solcréme, underställ, mössor..mm Jag blir helt stressad!

Men jag tror att jag har fått med det mesta. Gud vad kul det ska bli. Jag är medelduktig på skidor, jag har inte åkt på ett tag, så det ska bli spännande hur mycket stackars pojkvännen komer att få stå ut i backen med mig. Han är superduktig och jag kommer att skämmas. Tur att jag är tjej!

Här får ni en preview på hur jag kommer att se ut i backen!

image204  image205 image206

Snygg är jag också ;)

Ja, nu ska jag packa ner det sista och gå och bädda ner mig själv.
image208
Aliens..

Vi ses i franska alperna!

Kommentarer
Postat av: steffi

HAAAAA så underbart!!!!

2008-02-03 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0