Onsdagen

Idag är jag jättetrött, har haft en hel del castings och sov inte särskilt bra inatt. Så det blir inga så väldigt ambitiösa inlägg idag tyvärr..

Saker jag har gjort idag:
Yogat i ett kontor för en massa människor som ska skriva en yogabok. Jag sträckte nåt i benet..
Missat tåget
Bokat sydafrikajobbet! Åker den 6e-14e.
Gjort tvåhandsvinkingen á la flygplansdirigerare på en sushirestaurang när jag inte fått tag i notan på 20 minuter.
Hängt med mina kära bokare på Zone kontoret.
Blivit raggad på av en indier (händer visserligen varje dag typ)
De är små, håriga och envisa. Jag tror att de tycker att jag som är liten ska vilja vara med en liten man. Hell no! Jag gillar långa killar som inte har lila öron tack! Inget ont mot indier, men det har aldrig funnits nån indinsk prince charming i mina drömmar när jag var liten. Möjligtvis Italiensk..

Steffi har fått 3 olika jobbintervjuer. Så det ska bli spännande att se hur det går!

Nepp, nu ska jag sussisnussa sååååå skööööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0