Tröttis Söndag

Idag tog jag pojkvännens enorma kronancyckel och cycklade runt lite på stan. Det gick bra även fast jag inte kunde nå ner till pedalerna om jag satt på sadeln. Det var många människor som fnissade för jag såg ut som en 4 åring.

Jag och min kära gamla kompis Camilla åt en liten bakislunch på sushi huset på Brahegatan. De har den bästa Miso soppan i stan!
 Vi har inte träffats på jättelänge så det var jättekul att skvallra lite och uppdatera oss lite om vad som händer i våra liv. Det finns vissa vänner som man vet att man kommer att vara vän med jämt och det alltid är lika kul att träffas oavsett hur mycket tid som har gått. Hon hade f.ö en riktigt grytm snygg Dagmarkofta på sig. Jag fick tyvärr inte med mig kameran, så det blev ingen bild. *snurrig*

Efter det kilade jag upp till mitt föräldrarhem på nybrogatan och hälsade på min smått excentriska mor och de två busigaste settrarna i hela världen. Eftersom mamma renoverar om är det totalkaos i lägenheten och det blir inte bättre av att elektrikern har lyckat felkoppla en massa saker. Klickar du på ljusknappen i köket så tänds lampan i vardagsrummet och tvärtom. Mycket förvirrande!

Lilla Nelly har lärt sig göra high five med tassen, så det är det enda hon gör hela tiden. Man får små tassmällar överallt.

Det är meningen att jag ska åka tillbaka till London imorgon, men jag fnderar på att stanna någon extra dag om det inte är mycket att göra på jobbet. Jag åker ju till barcelona om en vecka idag och sen direkt till Kapstaden, så jag kan inte direkt casta i veckan. Vi får se hur det blir
;)
Jag har iaf bestämt mig för att jag är värd ett par Louboutin skor eftersom jag kommer att jobba så hårt nästa månad. Nu gäller det bara att välja modell och äta nudlar i en vecka.

Kommentarer
Postat av: steffi

nooo du kan inte lämna mej här längre...jag har sååå tråkigt, jag är sjuk :( ...tror nån, hm vem?! har smittat mej, tack syster. Hoppas du har kul iallafall o glöm inte godis!! PUSS

2008-02-24 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0