Yoga, sushi och manikyr.


Jag och Steffi var jätteduktiga och gick ner på yoga på gymmet imorse. Sjukt kul att min lillasyster aldrig har gjort yoga och första lektionen handlar om en massa olika sätt man kan stå på huvudet på. Hon tycker nog att yoga är lite konstigt..
Jag däremot hade behövt ett rejält racerpass efter alla onyttigheter som på något underligt sätt hela tiden verkade hitta sin väg in i min mun i alperna. Jag vill inte se vitt bröd, pommes eller nutella på..minst en vecka! Urk, jag känner mig som ett vitt bröd.

Nu har Steffi åkt till Piccadilly för att köpa sushi. Jag försökte förklara det där med homedelivery, men hon tyckte att det var fint väder. Jag skiter ganska totalt i vädret när jag ändå skulle sitta mest under jord på vägen dit. Hon fick åka själv.
Förresten så går solen ner snart. HA!

Jag fortsatte min otroligt jobbiga och tröttande dag med en manikyr. Fransk tillochmed. Ja, jag gillar inte fransk manikyr som ni vet, men det är för ett jobb för DHC imorgon och är det fransk de vill ha så är det fransk det blir.

image215

Ganska fint ändå, på korta naglar.

Fick precis även veta att jag är på option för att åka ner till Kapstaden och plåta en katalog i mars. Jaaa, solsemester! Hoppas, hoppas. Jag som inte har haft nån semester alls på senaste ;). Jag är bortskämd!
Tänk om det kunde vara så här jämt.

image216
På toppen mellan Val Thorens och Meribel..snacka om frihetskänsla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0