Back from Bath!

Nu är jag äntligen hemma från Bath. En otroligt vacker stad för övrigt.
Vi plåtade i Babington house som är members club och hotel precis utanför stan. Det är mycket kändisar som tar ledigt och relaxar där, så det första som hände när vi kom in i receptionen var att vi stötte ihop med Sienna Miller och Rhys Ifans tätt omslingrade. Hon är mycket mindre än vad man tror i verkligheten!

Det är en oroligt fin byggnad med coola rum och vackra omgivningar. Jag åker gärna dit igen och relaxar lite med en viss liten pojkvän i sommar;)




Det var ett typiskt jobb. AD:n var en riktig snuskgubbe och försökte stöta på mig och den andra tjejmodellen hela tiden. Usch! Som tur var så var den andra tjejen ganska flörtig, så det tog bort pressen på mig. Men det är inte ok att säga att vi "ska se ut som om vi vill hoppa upp på biljardbordet och ha gruppsex framför honom, eller ".. jag vill bita dig i rumpan och bära dig till sovrummet".
Det känns verkligen som om vissa människor försöker leva ut sina fantasier genom oss. Som tur är var vi 4 st och de två killarna var trevliga så vi klarade oss fint trots sexuella trakasserier. 


image160
Sydafrikanska Adam från min agentur i hängstolen som jag blev sjösjuk i!
Jag var tvungen att gå ut och dricka vatten och andas lite, jag är en knasboll..

Visst ja, här får ni en bild på mitt underbara rum, som hotellreceptionisten kvittrade i en kvart om!

image161

Jag kände mig som prinsessan på ärten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0