Dress to Impress!

Jag kikade lite på nyårsnatten på Stureplan.se
Jag tyckte att jag såg så himla mycket fina klänningar igår, men de har tyvärr inte lyckats hamna på bild. :(
Jag tycker även att de där fotograferna på stureplan borde fota lite mer hel och halvkropp så att vi får en lite bättre outfitspaning! Vi måste klaga lite.. ;)

De här är mina favoritklänningar jag hittade från igår.


  

   

   

Det är lite av varje, för på nyår så får vi ju strunta i mode och köra på det som är festligast just för oss själva!
Det är roligt att inte alla slängde på sig sin LBD, även fast de är hur snygga som helst, så sticker vi ut lite bättre i färg.

Jag är imponerad över hur många som verkligen verkligen hade ansträngt sig. Vi svenskar är mycket stylish!

bilder från:
Stureplan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0