FÖR duktig..

image200

Idag jobbade jag för John Lewis underkläder. Det betyder att jag har stått i undisar och klackar hela dagen. Det blir kallt efter ett tag kan jag ju säga. Ganska jobbigt och stå och suga in magen hela tiden. Den vill liksom bara hänga ut och se tjock ut hela tiden. Jag åt typ en laxflinga till lunch.

Jag är ju som ni vet bara en ynka A kupa och alla sample BHarna är B eller C. Så jag har haft de största "chicken fillets" arna jag någonsin har sett. Plasttuttar för hela slanten!
Jag kunde inte sluta klämma på dem! Måste ha sett ganska sugen ut.

I slutet av dagen säger klienten till mig att jag har varit så duktig och snabb att de inte behöver mig imorgon. Topp tänkte jag, ledig dag! Men sen slog det mig att då behöver de ju inte att betala för mig för en dag till och jag kommer att förlora en massa pengar.
Inte bra alls! Så jag övertalade stylisten att gömma undan den sista BHn och sega oss som tusan på det sista settet. Efter så skulle hon "hitta" det "glömda" settet och då skulle vi vara tvugna att komma tillbaka imorgon.
Det funkade!
Man måste vara lite listig ibland..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha. Fast tur att du kom på det innan du var hemma :)

2008-01-31 @ 23:01:38
URL: http://liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0