Fynd!

Jag begav mig äntligen iväg till Harrodsrean idag. Tyvärr en smula sent, det var inte så mycket roliga saker kvar. Grrr.. Hittade ingenting faktiskt! Allt var antagligen helt fel eller för dyrt fortfarande. Typiskt. Men när jag bestämde mig för att gå hem så kunde jag inte låta bli att smita förbi Zara. Och tur var det! Jag fyndade en snygg t-shirt, en svartvit polotröja och en rosa topp som jag ska använda som klänning. £9.95/st! (dvs typ 130 sek).

image101  image100 
image102

Svängde efter det in på H&M och hittade äntligen ett skärp att vira runt midjan! Det blev även ett svart och guldigt lite tunnare flätat och två par grå mysiga varma strumpor! 

Lyckad shoppingdag trots allt tycker jag. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0