Hemma!

Nu är jag hemma igen efter nattens bravader. Det är sent sent sent.
Jag hade en ok, kväll. Inte underbar, inte tråkig..ok.
Jag och Louise startade på Volstead, vilket var tomt, men ändå trevligt för att vi satt och snackade en massa bajs.
Betsie kom och hämtade upp oss i sin nya BMW, sjukt fin bil!

image141

Vi begav oss till M*vida, där vi direkt hoppade in i VIP rummet. Det var det tråkigaste jäkla VIP rum jag någonsin varit i, bara prostituerade och fula killar. Men de andra tjejerna ville stanna och se om några kändisar skulle komma.
Inga kom såklart.

image139

Jag tröttnade efter ett par glas dompa och hoppade in i en taxi och åkte hem till min sköna säng. Det är verkligen hit and miss det där med att gå ut här i London. Det tråkiga är att man alltid får räkna med att göra av med minst 350 kr i taxi per gång. Vi ska köra Amika igen nästa fredag, i like!

Jag körde min lila H&M klänning.Den har inte blivit lika populär här som hemma i sverige så jag har hittills inte sett den på en enda tjej förutom mig själv.

image140
killen vet jag inte vem det är, han crashade bilden..

Nepp, nu är klockan nästan morgon.
Sov sött alla mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0