Lucky you!

Surfade precis in på Asos och såg att nu äntligen kan alla svenskar få tag i märket "wheels and dollbaby" genom dem.
Jag är totalsåld på deras grejer. De är som en agent provocateur utanför sängen, härligt feminina men med sexig attityd. Snacka om powerwoman!

  

Mina wheels and doll baby favoriter är min rosa topp med svarta rosetter och den tighta svartblå klänningen. Jag kan ju erkänna att alla grabbsen stirrar och dreglar när jag bär klänningen. Den är otroligt smickrande och sitter åt på rätt ställen..

image138 image137
Med Cisslan och Bella                            Jag och söta Kicki i Cannes
-06                                                                -07

Hurry hurry.. de bästa grejerna lär gå fort!!

Kommentarer
Postat av: Catarina

RIKTIGT snygga klänningar!

2008-01-20 @ 01:01:00
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0