Mammas små Troll!

image88

Idag är jag fylld med kaffe! Jag fikade lite med söta Ida på Le Café. Hon ska åka till Thailand den busungen. Jag är inte alls avis..
Jag fick världens roligaste mess av kära mor. (Hon är lite smått galen tanten!) Här är ett utdrag.

"..dessvärre ryckte och slet mina empatilösa håriga döttrar så att jag fick ryggskott igen.... D*vla misshandlarhuliganer! Flera ggr har de i berått mod knuffat mig bakifrån så att jag flyger raklång och landar på näsan med munnen full av grus! Dragit omkull mig från en  bänk med ansiktet före i asfalten ... Jag trodde att settrar var som vår gamla Daisy, snälla och älskvärda, men de här två är en gemen avart av rasen. I otroligt vacker förpackning slidar de runt i protest bajs och kiss, äter upp säng, bokhyllor, byrå, golv väggar och allt annat de kommer åt.... försåtliga mobbare, sadistiska håriga hund hitlers är vad mina söta settervalpar bäst kan liknas vid. ajaj min rygg"

Jag tror att mamma är lite trött på Nelly och tindra för tillfället.

image89

Det roligaste måste ändå vara att hon på vägen ner i trappen häromdagen fick syn på en hundklutt som låg framför dörren till en av grannarna i porthuset. Eftersom tjejerna fortfarande är valpar så kan de ibland inte riktigt hålla sig hela vägen ut på gatan i sin nöd.
 Mamma såg dock direkt att det inte var hennes hundars bajs. Plockar man upp tillräckligt många så vet man.. Men hon tänkte att hon nog får skulden ändå. Så hon skyndade sig upp till lägenheten och hämtade en stor rulle toapapper och en hög bajspåsar för att sätta igång. Hon var ganska ordetligt äcklad över att ta upp nån annan hunds bajskorv, så hon slängde på massor med papper.. men det var nåt skumt med korven! Den fastnade inte i pappret!
Den var gjord av plast!! Nån hade lagt dit en plastbaja..

Snopet

Nu får ni inte bli bortskämda med outfitbilder, det kommer att sluta när jag kommer till London..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0