Modeslav med stav?

Jag är på jakt efter skidkläder. Det är inte lätt. Vad ska man egentligen ha på sig för att vara rätt i backen?
 Jag är lite sugen på en trendig overall med skärp i midjan och luva med päls, men de flesta är från D&G eller liknande och kostar skjortan.
Om jag hade varit lite mindre så hade jag lätt sprungit in på barnavdelningen som faktiskt har precis det jag söker till mycket bättre priser. Rackarns små bortskämda knoddar!
Annars är alla skidkläder så stora och bylsiga, jag prövade en hel del häromdagen men jag liknade mest vandrande sovsäck med en liten hårtofs på toppen. Sexy snowbunny! yey..


Jag vill ha den hääär.. den är fiiiin!
Från Vintagetrends

Kan de inte uppfinna varm snö? då skulle jag åka skidor i den här snygga klännngen stylisten hade med sig på min plåtning idag. Den ger ordentliga sommarkänslor! 
 F.ö så vattnade de mig med en vattenkanna, jag blev tyvärr inte längre, men bilden blev cool. Jag lovar att lägga upp den så fort tidningen kommer ut i butik. Jag fick inte ta en bild.. :(
 
image135

Parat med ett vitt rep i midjan och tygskor.. mmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0