Ordinary day..

Idag har jag legat på ett betonggolv med bakbundna händer och fötter, täckt i glas och blod hela dagen. En vanlig dag på jobbet som ni förstår..
Fördelen är att det var bra med cash och jag fick en flaska skumpa som plåster på såren. Nackdelen är att jag nog inte kommer komma ur sängen imorgon.
Det gör visserligen inte så mycket, för jag är ledig imorgon. Jag tänkte åka in till Oxford circus och ta mig en titt på Jonathans Saunders kollektion för Topshop.



Här får ni en dagens outfit ;)

image162image163image164

Klänning från Topshop
Grå kofta från Zara
Raggsockor snodda från pojkvännen
Skärp från H&M
Bruna pälsstövlar från Karen Millen
Mössa köpt på NK
Hjärtballong från min kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0