Shopping..typ

Min supergulliga brasilianska stylist Johanna (Schouanna som det ska uttalas), tyckte så synd om mig som inte fick reashoppa nåt på Mallis, så hon bjöd in mig till sitt rum efter jobbet och så fick jag "shoppa" lite av grejerna från plåtningen.

image194 image195
Snygg dip dye klänning/topp från Sfera. En ny favorit!
En liten glittrig ring i väntan på den stora ;)

image196
Jag har varit sugen på ormskinn hela våren och det här armbandet är den perfekta detaljen.
Halsbandet är underbart grekinspirerat. Jag har en känsla av att det kommer att bli välanvänt i sommar..

image197
Söt romantisk H&M topp

Me like free shopping!
Mitt jobb är inte så illa ibland. Muchos Gracias Joanita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0