Utgång

japp, då var det dags igen.. Utgång!
Jag känner mig faktiskt en smula omotiverad. Mest för att de andra tjejerna valde att gå ut inne vid piccadilly istället för typ till Amika. I love Amika. Det är ett riktigt Tess ställe!
Men nu ska vi till sunk Volsted och sen kanske Movida visserligen. Har inte varit där på 101 år, men det har alltid varit ett riktigt najs ställe.
Jag ska ut med söta Louise och Betsie från agenturen. Betsie är en av de vackarste kvinnorna jag vet. Hon ser ut som Naomi Cambell men är snäll som moder Theresa. kolla in henne här.

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Kanske ska göra en bakåtvolt in i garderoben och se vad som fastnar?


Kommentarer
Postat av: Milla N

Amika är helt klart ett trevligt ställe, Movida känns stundtals så tröttsamt pretentiöst och jobbigt =(

Amika eller Maya, där har jag också haft otroligt trevligt!

//Milla N.

2008-01-21 @ 16:45:33
Postat av: Tess

Hej Milla, vad kul med en till Londonsvensk!

jag har bara varit på Amika en gång hittils, och jag tyckte verkligen att det var jättekul!

M*vida var mitt häng för 3 år sedan ungefär, då hade vi jättekul där. Men i lördags var det hur dåligt som helst. Det var väldigt pretentiöst! Mycket ryska tjejer om man säger så...
Jag röstar för Maya och Amika jag med!
kram Tess

2008-01-21 @ 19:58:53
URL: http://evert.webblogg.se
Postat av: Milla N.

Instämmer helt när det gäller de ryska inslagen på Movida... De är ganska så många om man säger så =)

Tipsa gärna om fler trevliga klubbar du varit på, alltid kul att få lite inspiration, speciellt som nybliven/fra-och-tillbaka-galet pendlande Londonsvensk!

//Milla N.

2008-01-24 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0