Yogaplåga..

Jag tror att min yogalärare försökte driva bort alla Januari fejktränare idag. De som bara orkar träna en månad och sen lägger ner. Hon körde STENHÅRT. Jag är så trött att jag skulle kunna krypa tillbaka ner i sängen igen.
Jag känner mig som en sån där jobbig gymbunny som inte har något liv, men jag har bestämt mig för att det är dax nu, jag är ju för tusan 25! Jag vill inte bli en sån som vaknar upp som 30 och småmullig. Så nu kör jag, stenhårt.

Det som faktiskt är lite tråkigt är att nu när jag äter som en kanin, så har mitt chokladsug försvunnit. Jag kunde inte ens locka mig med lite aftereight. Min favorit!
Jag gillar att gilla choklad.. vad gillar jag nu? Morötter kanske. Nån säger kålrot och det vattnas i munnen?
Äh, får suga lite på den karamellen, eller inte, när jag springer på Tate idag.

Kraaaam


Dillon Rogers läderarmband med budskap. 325 kr Kyssjohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0