Hälsodag



Idag bokade jag och pojkvännen våra biljetter till Italien. Jippi!!

Vi kommer att åka mellan den 9e - 17e och vi startar i Florens. Eftersom jag bodde där ett tag så kan jag agera guide. Därefter blir det Viareggio och Portofino.
Bra grejer!

Men det betyder att jag ska hänga på stranden i min bikini och jag måste erkänna att jag har ätit lite sådär och inte kunnat träna något under de senaste veckorna. Så nu har jag en vecka på mig att ta tag i det hela. Woopsie Daisy!



Jag började bra med yoga, wokade grönsaker till lunch och massor med hallon. Men sen kom så klart godissuget. Som tur är har jag viktväktarnas smala morotskaka hemma. Perfa!

Nu måste jag bara stå emot rödvinssuget. Jag ska inte dricka alls den här helgen, det kommer att bli nog med det under de kommande veckorna.

Lägenheten på tysta gatan blev såld i dag, så nu blir det lägenhetsletande och utflytt i oktober. Spännande!

F.ö så har ett par bråkat i sin lägenhet i flera timmar. Och eftersom de har alla fönstrena öppna och ljudet studsar mellan husen, så vet vi som bor i området precis vad det handlar om. Vi har alla suttit på våra balkonger och tittat menande på varandra. Haha!
Påminnelse till mig - ska jag bråka, så stänger jag fönstret. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0