IIIIIIIIHHHH!!

Jag har så mycket fjärilar i magen just nu!



Jag ligger precis i slutspurten med en annan tjej för ett STORT jobb. Om jag får det här jobbet så är det det största jag har gjort hittils och jag kommer att vara så glad att alla får akta sig för världens mest energifyllda segerdans kommer att dansas i minst 2 timmar!

Stylisten ringde och grattade mig till jobbet, men eftersom inta alla papper är påskrivna ännu så vet jag inte helt säkert. Men det ser bra ut.. Nu ska jag inte jinxa nåt, men hoppas, HOPPAS!

En till bra nyhet är att jag fick en option på den där sunsilk reklamfilmen jag smög mig in på igår. Hoppas en del på den med, men den är inte alls lika stor. Kanske ett bra tröstpris om jag inte får den andra.

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU ALLA KÄRA LÄSARE!


Jag lovar att hålla er underrättade


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad menas i modellvärlden med option??

2008-07-03 @ 21:18:14
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Katrin

Jag håller tummarna!!!

2008-07-03 @ 22:41:41
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0